dinsdag, september 23, 2003

M-day minus 5
Zo voelt het ook aan : M-day. De grote dag, verdorie wat is dit plezant ;-) Zenuwen nog redelijk onder controle, organisatie goed op weg, meer moet dat niet zijn. En ondertussen nog wat werken, al moet ik eerlijk toegeven dat mijn hoofd er niet helemaal naar staat. Af en toe slagen mijn gedachten er wel eens in om af te dwalen naar andere, meer fantasy-achtige oorden en ik moet zeggen, da's best leuk.
Nieuwe dingen schrijven zit er al een tijdje niet meer in, maar als dit alles achter de rug is, wil ik me daar toch weer terug op toeleggen, want dat is echt leuk. Als ik dan nog zin heb natuurlijk, als er iemand mijn hersenspinselen nog wil lezen. Maar ik denk van wel, totnogtoe zijn de reacties positief, dus dat zal wel lukken.
En als dit alles achter de rug is, ga ik ook wat rust nemen. Want op het werk (je weet wel, dat scharlaken bedrijf in Vilvoorde) is het behoorlijk druk, té eigenlijk, en dan nog die voorstelling erbij. En mijnen hof die zich in een niet helemaal perfect staat bevindt. Dat is niet leuk. Naar sommige mensen hun normen zou hij nog zeer goed in orde zijn, maar voor mij dus niet ;-)
Enfin, het komt allemaal best in orde, en als het in orde is, dan gaan we zeker nog eens naar Oostende. Even uitwaaien en genieten van de zon (hopelijk), zee (zeker) en de wind (heel zeker ;-). Als de regen wegblijft is het goed.
En zoals Bon Jovi op de achtergrond net gezongen heeft : "All you gotta do is keep the faith." Meer moet dat niet zijn.
Blogje ',','

Geen opmerkingen: