donderdag, februari 17, 2005

Wat een smeerlapperij

Niet te doen wat je in de bermen van de wegen vindt. Toen ik gisteren de afrit van het militair hospitaal op de ring rond Brussel afreed om naar mijn werk te gaan, waren mensen van de gemeente (veronderstel ik) de bermen aan het zuiveren van al de smeerlapperij die daar lag.
Hoe kan dat nu? Hoe kan het nu dat mensen die rotzooi gewoon uit het raam gooien? Dat doe je toch niet? Ik in elk geval niet, en wij proberen Bram zo op te voeden dat hij dat ook nooit doet.
Thuis vinden we ook constant blikjes en allerlei andere rotzooi op de inrit op voor de haag. Wie doet dat nu? Er zijn toch vuilbakken? Smijten die bij zich thuis lege blikjes ook gewoon op de grond in de living? Dan hebben die toch geen partner met een beetje fatsoen denk ik.
Ik hoop dat mensen een beetje properder worden, want zo kan het niet verder. Dat kan niet, dat mag niet, dat doe je niet. Ze zeggen dan dat Kyoto noodzakelijk is, en daar ben ik het helemaal mee eens, maar ik denk dat iedereen bij zichzelf moet beginnen, dan zou het al een heel stuk beter gaan!

Blogje ',','

Geen opmerkingen: