woensdag, februari 09, 2005

Nog twee maandjes wachten...

en dan is hij er. De nieuwe Stephen King. Deel 7 van "De donkere toren" serie. Zijn opus magnum, zijn levenswerk, zijn meesterwerk. Ik kijk er al naar uit. Al moet ik toegeven dat ik nog altijd aan deel 6 bezig ben. "Een Lied van Susannah" Ook schitterend, die moet ik eerst uitlezen. Maar ik neem hem zeker mee op skivakantie, dan zal hij wel uitgeraken (neen, niet als ik met een gebroken poot zit, gewoon 's avonds, voor het slapengaan, als de Bram al slaapt :-)
Ik ben echt benieuwd hoe het gaat eindigen, hoe die donkere toren er zal uitzien. Als ik ooit zo iets zou kunnen schrijven, zou ik gelukkig zijn. Maar ik ben niet zo goed als de Stephen, maar met iets minder zou ik ook al tevreden zijn. ;-)
Ik kijk er al naar uit. Echt waar, een aanrader voor iedereen. En neen, het is geen horror, het is een fantasy verhaal, een avonturen verhaal, een liefdesverhaal, een verhaal over moed, opoffering en ontbering, over het hebben van een doel in je leven, de strijd tegen de demonen in je leven en in je hoofd. Kortom, een schitterende beschrijving van het leven...

Blogje ',','

Geen opmerkingen: