zaterdag, februari 12, 2005

Burberry sjaaltjes

Dat is nu al een paar keer dat ik over Burberry sjaaltjes hoorde praten en ik had begot geen idee wat ze daarmee bedoelden. Wat kon er nu zo speciaal zijn aan een sjaal?
Dus ikke effe gegoogled en wat vind ik? Een sjaal. Ja, een geruite sjaal. Is dat nu zo in? Is dat waar mensen zich zo in kunnen opwinden? Ik snap hem echt niet hoor. Ik vind het geen lelijke sjaal, absoluut niet, maar om daar nu zo iets speciaals van te maken?
Is dat zo iets als de Millet jas in den tijd dat Jambers daar een zeer spraakmakende reportage over maakte, waarna iedereen die een Millet jas had (snob of niet, het waren gewoon warme jassen, en neen, ik had er geen ;-) niet meer over straat durfde lopen met zo'n Millet.
Vreemd, ik snap het niet, ik begrijp de hetse niet, maar het zal wel aan mij liggen zeker?
Ik denk dat ik mij er eentje ga kopen :-))))))

Blogje ',','

1 opmerking:

Anoniem zei

Als je alsnog het heerlijke Millet gevoel wil meemaken, kan je er altijd eentje bij mij uitproberen. Zacht en donsig. Het is maar weer eens iets anders

Michel