dinsdag, februari 01, 2005

Nieuw Speelgoed

Heb sinds gisteren - na een zeer spannend oplopende veiling bij Highfly - een nieuw gadget. En zoals geweten, ik ben een freak hé :)
Een echte PDA, die gevoed wordt via de pcmcia slot van je laptop. Effe zoeken naar de juiste drivers, want dat dingetje is ondertussen al zo'n vijf jaar oud en van XP hadden ze toen nog nooit gehoord, maar ja hoor, na een beetje zoeken en proberen, synct dit leuke hebbedingetje zonder problemen met mijn outlook XP. En staan al mijn afspraken en contacten nu netjes op dit kleine pda'tje.
En kan ik dus een beetje orde brengen in de grote wanorde die mijn dagen soms zijn.
En dat voor een prijs die echt te zot is om los te lopen. De batterijen die ik er voor heb moeten kopen (wegens lang niet gebruikt en dus plat) kosten bijna meer dan het ding zelf.
Dank u wel Highfly, ik ben er zeer blij mee :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: