zondag, februari 27, 2005

Gezellig...

Met z'n tweetjes in de living naar TV kijken, maar wel elk naar een ander programma en toch maar één tv hebben. Hoe dit kan? Wel heel simpel. Els kijkt naar de TV (den echte), en ik kijk TV op mijn laptop, met behulp van mijn Compro Capture card en een hoofdtelefoon.
Naar Armageddon. Een genre van films dat Els niks zegt, maar mij des te meer. En dus keek ik met mijn pc en Els met de tv. En zaten we toch samen. Al is het niet zo evident om dan nog min of meer een gesprek te voeren, want die hoofdtelefoon zit in de weg. En praten over wat je op tv ziet, zit er ook niet echt in, maar dat is verschillend. Dus echt gezellig of sociaal is het niet, maar dit gebeurt slechts heel zelden hoor. Enkel als ik voordien iets op HD heb opgenomen (ipv op Video), om later nog eens opnieuw te bekijken. Want daarvoor gebruik ik dat bakje nu vrij veel, ter vervanging van de video. Kwaliteit is beter, en je kan die bestanden dan gewoon op dvd zetten en zo bekijken ipv op video. Handig toch? Vind ik ook :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: