maandag, februari 28, 2005

Hallucinant....

Kreeg net een mailtje van de Stephen King website over het nieuwste boek van King: The Colorado Kid. Mooi, maar eerst wil ik deel 7 van de donkere toren serie nog verder lezen.
Maar toen ik het aantal boeken in die mail zag staan dat Stephen King al ooit verkocht heeft, werd ik toch wel even stil...
Ik wist dat het er veel waren, maar zo veel...
300.000.000 boeken. Driehonderdmiljoen. Dat is ongelooflijk veel. Dat is ongelooflijk bangelijk veel. Hoeveel geld hij daaraan verdiend heeft, wil ik niet over nadenken, doet er ook niet toe, is absoluut niet relevant en ik denk dat hij er zelf ook niet meer van wakker ligt, maar dat aantal!!!! Een droom. Die nooit zal uitkomen.
Maar met een fractie daarvan zou ik al ongelooflijk blij zijn. Als het ooit zover komt...

Blogje ',','

Geen opmerkingen: