maandag, februari 28, 2005

Levensgevaarlijk...

Ik kan er alle begrip voor opbrengen dat die geldtransporten snel over de ring moeten razen, zodat ze nergens stilstaan en niet het risico lopen overvallen te worden.
Ik snap dat. Ben in het verleden zelf twee keer slachtoffer geworden van een overval en ik kan je verzekeren, dat is echt niet leuk....
Maar dat wil toch niet zeggen dat ze daarom andere mensen van het viaduct van Vilvoorde moeten rammen? Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Als zij niet doorkunnen op de ring omdat het verkeer vast zit, dan kunnen overvallers ook niet door en zal het risico wel klein zijn zeker? Enfin, ik hoop dat die mensen nooit overvallen worden, maar ik hoop ook voor hen dat ze nooit iemand overhoop rijden met hun zot rijgedrag, want dat trauma zullen ze dan ook moeten meedragen voor de rest van hun leven...

Blogje ',','

Geen opmerkingen: