donderdag, februari 17, 2005

Gedaan met de vossenjacht

Wel, ik kan moeilijk zeggen dat ik daar rouwig om ben. En wel om verschillende redenen.
Ten eerste, het is redelijk dieronvriendelijk om een vos te laten verscheuren door een paar wilde honden. Met daarachter een meute adelijken die denken dat ze nog in de middeleeuwen leven en ze zich nog meer mogen wanen dan de doorsnee mens
Ten tweede, omdat het een sport voor de elite is die kunstmatig in leven gehouden wordt door een bende die denkt de zon uit hun gat schijnt.
En ten derde, natuurlijk ten derde, zij die mij kennen, weten wel waarom. Hoe zou ik nu voorstander kunnen zijn van vossenjacht, allez, nu.
Enfin, soit, vanaf morgen mogen de engelsen dus niet meer op vossenjacht gaan en ik zal er niet van wakker liggen :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: