woensdag, augustus 20, 2003

Weer een dag van zweten overleefd
Het is wreed hoeveel ik zweet en dat terwijl ik gewoon zit. Ik wil echt niet weten wat dat vies beest allemaal in mij gespoten heeft. Of zou het van die zware antiotica komen (waar ik een dosis dubbel zo groot als normaal van gekregen heb) ? Ik weet het niet, maar ik weet wel dat ik er nog niet van af ben. Onlangs stond er een artikel in EOS Magazine over teken en als ik dat allemaal lees, dan krijg ik toch wat koude rillingen. Zelfs al wordt het goed behandeld, dan nog is de kans reeël dat ik er nog jaren mee sukkel. Artritis, zenuwtroubles, slecht zicht, etc.
Aan de andere kant zal ik dan wel altijd een goed excuus hebben om niet te hoeven werken ;-) Maar toch liever niet hoor. Ik werk nu wel bijna de hele dag van thuis en ik doe wel redelijk veel, maar het is toch niet alles om altijd van thuis te werken. Vakantie, ja dat heb ik graag, maar wat werk betreft, is het toch wel handig dat je je collega's af en toe ziet. En dat je je medewerkers wat in het oog kan houden, zodat ze er niet een te grote kermis van maken
Maar ik heb heel veel aan de telefoon gehangen vandaag en ik denk dat ik bijna een nieuw record qua emails gevestigd heb.
Vandaag al meer dan 200 mails verstuurd en ontvangen en de dag is nog niet voorbij (en dan tel ik de spam en systeemmails nog niet mee). Maar ja, men zegt dat ik een geboren spammer ben, er zal wel iets van aan zijn. Mensen lachen er soms mee dat ze rules instellen die mijn mails automatisch deleten, maar ik geloof er wel iets van
Stoort mij niet, zolang ze maar doen wat ik vraag
Blogje ',','

Geen opmerkingen: