maandag, augustus 04, 2003

Noppes dus
Niet te doen om iets met die gamecard te doen, zit onboard, en ondersteunt geen midi, dus mag ik naar één of andere computerwinkel gaan voor een nieuwe gamecard, met midimogelijkheden. Wat is het leven toch uitdagend soms ;-)
Maar ik heb niet de hele avond achter die pc gezeten hoor. No sir, rustig aan de Kwacht gezeten, rond de vijver gewandeld, naar de overkomende balonnen gekeken, een paar pruimen geplukt die daar groeien en vooral : gerelaxt. Ik zou er meer naar toe moeten gaan, dat is echt rustgevend. In de natuur, tussen de vijvers, alleen het gesjirp van krekels, een paar gansen die in formatie overgewapperd komen, zalig briesje dat verkoeling brengt. Dat is het echte leven. Soms benijd ik mensen die alles kunnen verkopen en naar Zuid-Frankrijk gaan om daar met weinig comfort, maar vooral met weinig zorgen, heel gelukkig te zijn.
Maar ik kan die stap nog niet zetten, wellicht nooit, dus zal ik hier mijn geluk moeten zoeken, nietwaar. En een heel groot stuk heb ik al gevonden hoor :-)
Blogje ',','

Geen opmerkingen: