woensdag, augustus 27, 2003

De nieuwe EOS is er
En hij is weer verdomd interessant. Niet dat ik zo'n wetenschappelijke geest heb, maar al die dingen die daar in staan over mens, natuur, techniek, etc zijn wel op zo'n manier gebracht dat je niet anders kan dan ze interessant vinden. Ik ben op meerdere tijdschrijften geabonneerd (Clickx, netwerk, trends, ...) maar EOS is toch veruit het interessantste. Buiten het TV blad dan ;-) (NOT)


Dat worden dus weer vele uurtjes lezen als ik de tijd kan vinden. En dan nog eens een boek lezen, ik heb er nog een aantal staan van Stephen King, John Vermeulen, Johan Deseyn (zwarte horror brrrr), die ik nog eens moet lezen. En dan moet ik zelf nog wat schrijven. Hoe ga ik het toch allemaal gedaan krijgen ?
Nog zoveel te doen, zo weinig tijd. ;-) Ne mens zou niet meer hoeven slapen, dan kreeg je pas iets gedaan.
Blogje ',','

Geen opmerkingen: