vrijdag, augustus 22, 2003

Het weekend staat voor de deur
Ik hoop dat ik binnen kan, zou ik zeggen, maar ik ben al binnen. Haha, ongelooflijk grappig. We zijn zeker weer een stukje beter ? En ja hoor, ik voel me al een stukje beter. Nog niet zoals het zijn moet, het zal geen weekend van wilde uitspattingen worden, maar het gaat al beter. Maandag zal ik al wel weer op post zijn. En dan kan ik ook terug aan mijn laatste boek verder gaan, want dat ligt nu al meer dan 2 weken stil. Neen, in tegenstelling tot wat kwade tongen mogen denken, ik ben niet 4 dagen thuisgebleven om te schrijven, ik was écht ziek. Ik wens het niemand toe hoor.
Maar soit, dat zal wel beteren. Het is wel een merde dat ik niet veel buiten mag komen. Door die zware antibiotica moet ik uit de zon blijven, anders verbrand ik als een varken aan het spit. En daar heb ik geen zin, de gelijkenis gaat al ver genoeg zo ;-)
Ik kijk er al naar uit om terug te schrijven, ik mis het echt. En binnen een goede week moeten de uitnodigingen voor de voorstelling van Meriumbe er gaan zijn, dan kan ik die beginnen versturen en rondmailen, en hopelijk komen er dan al wat bestellingen af nietwaar. Anders kan het natuurlijk altijd nog 27 september zelf, en daarna zullen er ook nog wel een paar exemplaren over zijn wellicht ;-)
Dat wordt ook nog spannend, zo'n voorstelling. Gelukkig moet ik zelf niet te veel doen, en doet de uitgever alles. Want zo'n held ben ik niet om en plein publique iedereen toe te spreken, maar misschien verandert dat wel als ik mijn derde bestseller heb :-))))) ROTFL
Dus het zal een rustig weekend worden, misschien wat in de tuin werken, maar er staat niet veel onkruid in, want het heeft hier de laatste maand gewoon niet geregend. Terwijl het op andere plaatsen (De Limburg, Brussel, Antwerpen) met bakken uit de hemel viel, bleef het hier droog. Vorige week was het zelfs tot op ongeveer 1 km van hier kletsnat (de grens van de Grote Nete) en hier was er geen drupje gevallen. Wellicht een microklimaat hier in de Parel der Kempen. Want de gemeentegrens ligt ook net daar ;-)
En nu ga ik wat relaxen en nog wat verder werken aan de albums. Gisterenavond de foto's er in gekregen, nu ga ik de commentaren schrijven en die erbij steken en dan zijn ze ook weer klaar. Het was een heel werk (maar is niet zo bijster vermoeiend, toch niet mentaal, plakkertjes plakken en foto's op hun plaats duwen), maar ik ben blij dat het gedaan is, want de stapel filmpjes bleef maar groeien. Ik denk dat ik daar stress van kreeg ;-)


Blogje ',','

Geen opmerkingen: