donderdag, augustus 21, 2003

Het heeft ook zijn voordelen
Door het ziekskes zijn, werk ik wat minder (maar niet veel ;-) en kijk ik wat meer TV. Gisteren na heel lang eindelijk nog eens naar een aflevering van Star Trek Voyager kunnen kijken. Was leuk, ik wist weer waarom ik het zo graag zag. Zit gewoon goed in elkaar. Alhoewel de echte Trekkies misschien wel zullen zeggen dat alleen de originele afleveringen ok waren, vind ik de nieuwe reeksen ook best pruimbaar.
En dan nog tussendoor naar Coyote Ugly gekeken. Geen zware film, met een diepzinnige boodschap, maar ik vond hem wel goed gemaakt, leuk, zonder al te veel pretentie, en natuurlijk met meiden die mochten gezien worden. Vooral de hoofdrolspeelster mag er zijn. En ze kon nog zingen ook :-)
En vandaag : vooral gewerkt tot nog toe, en nu ga ik wat rusten en wat andere dingen doen. Ik moet nog zo'n 6 ŕ 7 filmpjes in albums plakken. Ik doe dat met alle foto's die wij nemen en naast de foto's hang ik dan commentaren en beschrijvingen wat, waar, wanneer, etc. Het is wat werk, maar ik kan wel altijd nog de oude foto's terugvinden. En ja, je kan dit ook online doen, maar ik geloof er toch nog altijd in om een aantal foto's echt op papier af te drukken. Niet allemaal natuurlijk, en dat is een groot voordeel van een digitale camera, maar de beste toch wel.

Die commentaren alleen maken het al leuk. En er zijn nog altijd een paar mensen in mijn familie die niet zo vertrouwd zijn met het online zijn als ik, en die moet ik toch ook ter wille zijn, nietwaar ;-)
Blogje ',','

Geen opmerkingen: