donderdag, augustus 28, 2003

Topkwaliteit op TV gebied
Dat is wat we mogen verwachten dit najaar op VTM. Als ik zie dat ze nu Olivier De Rijke opvoeren, een afkooksel van the Bachelor in de VS, maar dan net met dezelfde catch, dan denk ik : arme tv kijker die daar inloopt. Het is bijna zo erg als Big Brother en dat soort toestanden. Geloven ze nu echt dat mensen hierop zitten te wachten ? Om te zien hoe 15 huppeltrutten zich belachelijk maken om met zo'n gozer te willen trouwen of whatever en dat enkel voor het geld of de echte liefde ? Hoe kan iemand in zulke omstandigheden nu normaal doen en echt weten wat hij of zij voelt. Maar soit, ik ga me er niet druk in maken, want ik ga niet kijken. Punt

Waar ik wel naar gekeken heb vanavond, is de uitzending over Michael Jackson op VTM. Ze is al eens uitgezonden, maar toen was ik er om één of andere reden niet. Ik moet zeggen : die kerel is wel echt geschift. Poephigh of gewoon gestoord. Wat het is, weet ik niet, maar de roem is toch echt wel in zijn koppeke geslagen. Verdorie, je eigen kind uit het raam hangen, en ze constant met maskers laten rondlopen. Pas op, ik kan er wel inkomen dat hij zijn kinderen wil afschermen, maar ik heb toch mijn twijfels of dit de juiste manier is.
En als dat de tol van de roem is, dan weet ik niet of ik beroemd wil worden. Maar ja, dat het ooit zover komt, is heel onwaarschijnlijk voor een wouldbe schrijver zoals mezelve. Dus daar moet ik me geen zorgen om maken. Ik moet nog geen sluier of masker gaan kopen voor onze Bram, tenzij het karnaval is natuurlijk ;-)

In elk geval : het bewijst gewoon dat die kerel zo maf ik als ik weet niet wat, maar dat er kosten aan zijn, grote kosten, dat is zeker. En ik vrees dat herstelling niet meer mogelijk is. Maar laat hem maar doen in zijn Neverland, met zijn kinderen en zijn dieren. Zolang hij ze maar niet aanrand zal het allemaal wel ok zijn zeker ?

Wat me daarnaast nog opviel, toen ik naar de VTM site surfte, is de toch wel enorme sponsoring van Telenet tegenwoordig. Je moet via een homepage van Telenet voor je op de VTM site geraakt. Is toch wel straf, die mannen moeten toch geld teveel hebben (en wij te weinig ;-), maar ze doen het wel goed op dat gebied. Ze zijn alom aanwezig, meer dan Belgacom zelfs, heb ik de indruk. Laat ze maar doen, ik ben al lang blij als er ergens een bedrijf is dat het goed doet. Want anders blijft het niet duren, en ik wens niemand het failliessement toe.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: