donderdag, augustus 07, 2003

Bloody pop up's
Sorry voor mijn sterke taal, maar wellicht zit die fles wijn daar voor iets tussen. Die had ik nodig om af te kicken van het hectische werk en de hitte. Een lekker flesje wijn gekraakt met mijn vrouwtje op ons terras tot middernacht in een gezellige, tropische hitte. We hebben graag goed weer, maar dit is toch wel een beetje veel. Maar soit, niets aan te doen, nemen zoals het komt.
Maar wat ik eigenlijk bedoel : ik moet dringend een pop up killer gaan installeren, want al die pop ups op al die sites werken danig op mijn zenuwen. Denken die advertisers nu echt dat dit nog werkt ? Een gemiddelde van 3 popups per minuut ! Mijn rechterhand klikt die automatisch weg, nog voor ze hun inhoud kunnen tonen, en ik denk dat veel mensen in mijn geval zijn. Niet te doen, irritant gewoon.
Maar ik ga niet zagen, daarvoor is het leven te mooi. Vanavond nog een lekker ijsje gaan eten op de boerderie in Morkhoven. Een echte boerderij met echt zelfgemaakt ijs, en druk dat het daar was. Op de binnenkoer zat zeker 30 man op tafeltjes, stoeltjes op gewoon rechtstaand. En het heeft gesmaakt, zeker weten.
En morgen gaat mijn wagen naar de garage om iets aan mijn remmen te laten herstellen. Het was niet erg, maar het moest toch zo snel mogelijk hersteld worden !!! Dus dan luister ik, want remmen zijn nu toch net een ietsie pietsie belangrijk aan de wagen. En dus werk ik een dagje van thuis. Kan ik eindelijk een boel dingen doen die ik lang moest doen, maar nooit aan toekwam doordat er altijd iets tussenkwam of ik altijd gestoord werd. Ik kan natuurlijk nog altijd gebeld worden, maar het is toch anders. Op zo'n dag thuiswerken doe ik ongeveer drie keer zoveel als op een dag op kantoor. Dus waarom niet altijd thuiswerken, wel omwille van het sociale contact. Ik zou het niet kunnen, altijd alleen thuis zitten, maar af en toe is het wel handig.
En nu ga ik slapen, mijn (kleine) roes uitslapen. Tot morgen.
Blogje ',','

Geen opmerkingen: