vrijdag, juni 27, 2003

The old me
komt langzaam terug. Te langzaam naar mijn goesting. Ik voel met niet zoals ik me zou willen voelen, en net nu dat ik een druk weekend voor de boeg heb. Zaterdag, zondag, helemaal volgeboekt, maar ik zal het rustig moeten doen met de wijn, want wijn en peniciline, ik weet niet of dat zo goed gaat. Zo fantastisch voel ik me trouwens ook nog niet, maar ja, het zal wel doorgaan zeker.
Vandaag niet zo veel gedaan. Een paar kleine klusjes rond het huis die ik al lang moest doen en waar ik nooit zin of tijd voor had. Een paar kleine boodschapjes en de dag zat er weer op. Ken je die spaaractie uit het Nieuwsblad (of was het nu Het Laatste Nieuws ? Geloof je dat ik het al niet meer weet), waar je die Bob de Bouwer figuurtjes mee kon verzamelen ? Wel onze Bram moest die natuurlijk hebben, en die zijn we vandaag gaan halen. Op het gemakske, als een ouwe knakker van 90 jaar, niet te snel, want dat kon ik nog niet af. Erg is het, heel erg. Op mijne leeftijd al zo slecht uit de voeten kunnen. Ik hoop dat het snel beter wordt.
En dan nog onderweg een kadootje gaan kopen voor een vriendinnetje van onze Bram waar hij morgen naar het verjaardagsfeestje mag gaan. Het is me wat met al die feestjes van die klein mannen. Als je hen liet doen, waren ze elk weekend weg. En sommigen gaan ook buitenshuis. Maar daar zijn wij zo niet voor. Stel je voor, ze moeten een bende van zo'n 20 klein mannen in het oog houden in zo'n publieke speeltuin. Ik mag er niet aan denken wat er allemaal kan misgaan. Ik heb het er al eens over gehad, wellicht zijn wij abnormaal dat wij zo inzitten met onze kerel, maar hij is verdomme ons kind. Als we daar al niet meer mee mogen inzitten, waar gaat het dan naar toe met deze wereld.
Maar morgen is het gewoon bij het meisje thuis. Zal best leuk zijn, hij kijkt er al naar uit. En 's avonds gaan wij op stap met een paar vrienden. Lang geleden, veel te lang. Maar ja, als je zo oud bent als ik hé.
En zondag, dan moet ik een barbecue bakken voor bijna 30 man. En zelf eten natuurlijk ook. Met 2 BBQ's. De laatste keer was ik al het haar op mijn handen kwijt, dus nu heb ik mij preventief een deftige - lange - BBQ tang aangeschaft. Dat lappen ze mij geen twee keer meer. En het gaat nog goed weer worden ook, dus dat wordt leuk.
Maandag nog 1 dagje werken, en dan is het vakantie. Je kan je niet voorstellen hoe ik daar naar uitkijk. Nog nooit heb ik zo naar vakantie verlangd als dit jaar. En pas op, ik werk graag, maar dit jaar hebben we toch dingen meegemaakt die we nog nooit gezien hebben. En ik vrees dat het nog niet op z'n einde is. Maar dat zien we na de vakantie wel. Daar ga ik mijn hoofd echt niet over breken. Dan ga ik aan andere dingen denken. Zon, zee en strand. Meer moet dat niet zijn, echt niet.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: