zondag, juni 08, 2003

Heeft u het al gezien ?
Die tekening hier rechts van deze tekst ? De cover van mijn eerste boek. Hij is er ! Zoals ik een paar dagen geleden schreef : het komt dichterbij, wel nu komt het echt wel heel erg dichtbij. En het is leuk. Verdomme, het is spannend en leuk. Zou het lukken ? Wie weet, maar het maakt eigenlijk niet veel uit. Dat het boek uitgegeven wordt, is op zich al fantastisch. Als nu nog mensen het willen lezen en het misschien ook nog goed vinden, dan ben ik de koning te rijk.
Enfin, ik wou het jullie maar laten weten, als jullie het ooit lezen, veel plezier ermee, en laat me aub weten wat jullie er van vinden.
En klikken maar, op die tekening, dan kom je alles te weten over het boek en kan je het eventueel al bestellen :-)
Blogje ',','

Geen opmerkingen: