zaterdag, juni 21, 2003

Bent u ook zo blij ?

Dat SN Brussels Airlines passionate is about you ? Ik anders niet. Ik wordt ziek van dat reklammeke. Dat blijft nu al de hele dag door mijnen kop spelen en ik geraak het niet kwijt. Het heeft bovendien een paar dagen geduurd voor ik doorhad wat ze nu eigenlijk zongen. Bangelijk slechte reclame. En pas op, er is veel slechte reclame, maar steekt er imho toch met kop en staart boven uit. Als het effe kan, vlieg ik daar niet mee. En misschien is dat verkeerd, misschien moet ik trots zijn op deze Belgische luchtvaartmaatschappij, maar het spijt me, het spijt me echt, ik kan het niet, niet met dit soort mensen irriterende en tot waanzin drijvende auditieve kwellingen.
Geef mij maar de Brusseleers van Kriek, het originele is er ondertussen ook wel bijna af, maar ze blijven toch nog altijd beter, dan die flauw kwelende dames, die duidelijk schrik hebben om in een vliegtuig te stappen, zoveel dat ze zelfs niet meer duidelijk kunnen articuleren.

P.S. het is behoorlijk duidelijk dat Interbrew net SAP geimplementeerd heeft, een beetje overdreven duidelijk zelfs, volgens mij hebben die gasten dat allemaal zelf gedaan en hebben ze bij Interbrew nog niet door dat ze sluikreclame maken voor hen.
Blogje ',','

Geen opmerkingen: