zaterdag, juni 28, 2003

Headbangende vier-jarige gesignaleerd
Op de achterbank van mijn wagen. Vanmorgen, op weg naar 'de' Limburg (ik zeg dit omdat ik weet dat veel Limburgers hier niet tegen kunnen, en ik als ex-Limburger mag dit zeggen ), zette ik 'The Early Years' van The Scabs op. Ik ben er zeker van dat onze Bram dit nog nooit gehoord had, maar bij de eerste tonen van 'Waste my breath on you' begon hij toch wel hevig met zijn hoofd te schudden.
'Papa, moet dat zo ?' klonk het. 'Ja, jongen, dat moet zo.'
Ongelooflijk, wat een prachtig zicht. Ik moest echt mijn best doen om mijn aandacht bij de weg te houden, maar het was zo ongelooflijk prachtig dat ventje te zien headbangen. Ik had het moeten kunnen filmen, maar ja, had de camera niet bij, en al rijdend is dat ook niet aan te raden.
Maar ik ben gerust, mijn opvolging voor mijn wilde jaren is verzekerd. Wat er met de andere jaren moet gebeuren, zullen we nog wel zien, maar daar hebben we nog tijd genoeg voor. Maar ik kan het iedereen aanraden : een vierjarige oprecht te zien headbangen op een rocknummer is gewoon het einde.

En neen, dit is niet onze Bram
Blogje ',','

Geen opmerkingen: