dinsdag, juni 17, 2003

Lermoos, here we come
Net even gaan kijken waar we in augustus naar toe gaan : Lermoos, in Autriche. Ziet er zeer mooi uit. Ik kan bijna niet wachten om van de rust in de bergen te genieten. Ik heb altijd al van de bergen gehouden, maar sinds onze Bram er is, gingen we wat minder de echte bergen in. Want zo'n charette door die smalle, onverharde bergpaddekes strompelen, is niet echt mijn idee van een leuke vakantie. Wat dat wel was, was met de rugzak 's morgens de bergen in trekken, gewapend met een kaart van de omgeving (en soms een kompas) en dan de hele dag rondtrekken. 's Middags worsten grillen aan zo'n grillstelle die je hier en daar tegenkomt. Meer moet dat echt niet zijn. Maar met den Bram ging dat nog niet, maar nu wellicht al wel een stuk terug. We gaan het in elk geval proberen.
Dit voorjaar, toen ik met Planet op short ski was (en ik voor de eerste keer op een snowboard stond en het tegen alle verwachtingen in eigenlijk nog best meeviel) heb ik mijn hart terug verloren aan de bergen. Ik heb het gezegd toen ik thuiskwam tegen Els : daar wil ik deze zomer terug naar toe. Dat moest ik geen twee keer zeggen, want zij houdt al evenzeer van de bergen. En mijn schoonouders ook, dus gaan we met z'n vijven deze zomer naar de bergen, naar Lermoos, waar we in het Schloss logeren. Een vierstellen hotel in een kasteel, dat kan niet anders dan goed zijn.
Maar eerst nog twee weken naar Oostende. Ik ben al aan het aftellen, ik wou dat ik er al was. Als nu het weer nog wil meezitten, dan wordt het een mooie zomer, zeker weten.
Blogje ',','

Geen opmerkingen: