woensdag, februari 11, 2004

Roodjassen gesignaleerd in Pijpelheide

Roodjassen gesignaleerd in Pijpelheide

Boer, let op uw kippen, fathers watch your daughters, hou de kinderen binnen en doe voor niemand de deur open, want wie is er op ronde in Pijpelheide ? Wel, de roodjassen van Scarlet.
En wat komen zij doen ? Wel, de producten van Scarlet verkopen natuurlijk. En zijn die goed ? Wat is dat nu voor een domme vraag ? Natuurlijk zijn die goed.
Wat bedoel ik, de producten of de verkopers van Granton ? Nou, beiden natuurlijk, of wat dacht je ? Dus als die brave meneeren en madammen bij u aan de deur komen, ontvang hen vriendelijk, inviteer hen binnen, bied hen een tasje koffie aan. Geef hen wat warmte en liefde want ze hebben een harde job. Overdek hen met attenties en complimentjes, en indien u daar behoefte aan heeft, nodig hen uit in uw bed. Of neen, toch maar niet, dat zou misschien te veel zijn (tien, dat klinkt precies bekend in de oren, is er niet nog een of andere obscure telecomoperator die hier reclame mee maakt ? Staat mij vaag iets van voor, maar ik kan het mij niet meer echt herinneren.
Soit, wees lief voor hen, het zijn brave mensen, maar bovenal : koop wat zij u aanbieden, u zal er geen spijt van krijgen.
En neen, ik verdien er rechtstreeks niets op, maar het is wel mijnen boterham die er door betaald wordt, dus....

Blogje ',','

Geen opmerkingen: