woensdag, februari 18, 2004

Invasie van de Fabia's

Invasie van de Fabia's

Een tijdje geleden sprak ik over de invasie van de Touaregs (Yeaaaaaaaaah). Wel, nu merkte ik vanmorgen een andere invasie in dezelfde (nouja) categorie. Met name : de Skoda Fabia.
Ik ben de tel kwijtgeraakt, maar toen ik vanmorgen naar het werk reed, ben ik hier in Heultje en de nabije omstreken op heel korte tijd meer dan tien van deze wagens tegen gekomen. En het was niet dat ik er speciaal op aan het letten was, neen, het viel gewoon op.
Deze wagens zijn echt wel in opmars. En natuurlijk kan dat alleen maar omdat het ook goede wagens zijn. (het is maar toeval dat Els er ook zo eentje heeft hoor ;-). De binnenkant van die wagens, het onderstel, de ophanging, veel onderdelen zijn identiek aan die van Audi of Volkswagen. In feite zijn het Audi's, maar dan met een iets andere afwerkingen. Motoren zijn eveneens identiek. Maar ze zijn wel een stuk goedkoper.
Ik ben er fan van. Zeker weten. Al rij ik toch nog net iets liever met mijn buske ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: