maandag, februari 09, 2004

How low can you go ?

How low can you go ?

De tet van Janet is de meest gezochte zoekterm op het internet. Meer dan 9/11 of de kus van Britney en Madonna. Waar zijn we mee bezig mensen ? Is dat nu echt zo spectaculair ? Hebben de mensen echt nog niet meer gezien dan dit ? Elke avond op tv is er meer bloot te zien dan deze twee seconden, waarbij de helft dan nog afgedekt is.
Arm Vlaanderen zou ik zeggen, maar het gaat over de hele wereld. Nou ja, als mensen daar gelukkig mee zijn, moeten ze dat zeker doen, maar ik vind dat het toch veel zegt over waar mensen mee bezig zijn. En natuurlijk is er niets mis met de borsten van Janet Jackson, noch met het feit dat mensen hier interesse voor hebben (ik moet toegeven, ik ben er ook niet vies van), maar dat dit gewoon het meest gezochte is, daar kan ik niet bij.
Maar dat zal dan wel aan mij liggen zeker ?

Blogje ',','

Geen opmerkingen: