maandag, februari 02, 2004

De toer van de Touareg

De toer van de Touareg

Ja, ik weet het, ik blijf maar doorgaan over die Touaregs, maar ik vind ze gewoon prachtige auto's. Telkens ik er eentje tegenkom, stoot ik een dierlijke kreet van vreugde uit. Ik denk dat mensen die mij bezigzien, denken dat er serieuze kosten aan mij zijn (waar ze overigens groot gelijk in hebben...)
Ik zou heel graag zo'n auto hebben, maar om er nu op een rond puntje alsmaar rondjes mee te gaan rijden, is er toch wel een beetje over denk ik. Want dat is wat ik vorige week op een rond punt tussen Pijpelheide en Schriek zag. Een Touareg die voor ik aan het rond punt was al twee keer rondgereden was en toen ik er over was en in mijn achteruitkijkspiegel keek, zag ik hem nog twee keer rond gaan.
Ofwel wist hij de weg niet, ofwel had hij zijn nieuwe wagen net in de garage gehaald en wilde hij hem showen aan iedereen. Maar er zijn andere plaatsen om dat te doen dan op dat rond punt. Dat is niet echt de place m'as tu vue van Schriek en omstreken, maar allez, als die mens zich daar gelukkig bij voelt, wie ben ik dan om daar kritiek op te hebben ?

Blogje ',','

Geen opmerkingen: