maandag, februari 23, 2004

Een nieuw Antwerps idool is opgestaan

Een nieuw Antwerps idool is opgestaan

Al is ze veel beroemder in de States dan hier, toch is Jessica van der Steen goed op weg om ook hier beroemd te worden. Vanavond op De Laatste Show, maar waar ze veel meer van herkend zal worden, is natuurlijk haar schaars geklede verschijning in Sports Illustrated 2004. Een eer die alleen de groten te beurt valt, en nu dus ook ons Jessica uit Antwerpen.
Mooi, mooi, mooi, meer kan ik er niet van zeggen :-)

Weer eentje bij in de gallerij van beroemde Belgische schonen, naast Jade Foret, dat dertienjarige topmodel uit Wallonie. Al is miss Van der Steen er wel wat later bij, want ze was 'al' veertien toen ze er aan begon.
En de belangstelling is groot voor miss Foret, als ik zie hoeveel hits ik krijg op mijn blogje omdat ik er ooit iets over la Foret opgezet heb, niet te doen, niet te doen.
Al deze mensen komen hier op zoek naar mogelijke naakt foto's van Jade Foret, maar die zullen ze hier niet vinden. Elders ook niet volgens mij, want gezien de leeftijd van deze bevallige jongedame, denk ik dat dit zelfs niet wettelijk is.
Soit, ik ga er niet van wakker liggen, beide dames mogen gezien worden, meer moet dat niet zijn.

Oh, en by the way, ik heb gisteren, aan onze mooie Belgische kust, weer een boek afgewerkt. Morgenavond ga ik dat nog even afprinten, nog eens een laatste keer nalezen en dan gaat dat richting Kramat, in de hoop dat ze het willen uitgeven.
Maar daar hou ik jullie zeker van op de hoogte.

Blogje ',','

Blogje ',','

Geen opmerkingen: