maandag, februari 02, 2004

Jade Foret

In televisiemiddens noemen ze dat een kijkcijferkanon, in blogmiddens een hitcanon (of zo iets). Het aantal hits op mijn blogje is gewoon de hoogte in geschoten sinds ik een artikel aan deze schone Waalse gewijd heb. Als ik naar het aantal mensen kijk die in Google naar haar op zoek zijn en dan hier terecht komen, amai mijn voeten. Blijkbaar veel mensen die interesse hebben in die schone dertienjarige....
Enfin, ik weet weer wat doen om hier bezoekers aan te trekken h?. En als ik er nu nog bij zou zetten dat ik foto's had van Jade Foret naakt, zou het wellicht nog veel meer hits genereren, maar zoiets doe ik niet he. Zo zijn we niet. Ik wil mijn hits op een eerlijke manier verdienen, niet door te verwijzen naar de blote borsten van Jade Foret of andere naakte lichaamsdelen.... (of erger nog, door woorden als naked, nude en nue toe te voegen, neen dat doe ik pertinent niet)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: