zondag, februari 15, 2004

Het was erover....

Het was erover....

Dat is tenminste mijn bescheiden en wellicht niet terzake doende mening, maar ik ga ze hier toch geven. Stel je het volgende voor : een felblauwe (neen, geen stijlvol blauw, maar echt fel blauw) Jaguar X-type, met als nummerplaat JAG 888. Dat is bij mij erover. Pas op, ik heb niets tegen mensen die met een Jaguar rondrijden, absoluut niets, dat is één van mijn dromen om dat ook ooit te doen (wellicht als oude zak, dus heel ver is dat niet meer af ), maar felblauw is om te beginnen al geen kleur voor een stijlvolle auto als een Jaguar. En bovendien mag je volgens mijn bescheiden mening ook alleen maar een JAG nummerplaat op je Jaguar hangen vanaf een S-type. Een X-type is een babyjag en moet zich dan ook van de grote weghouden.
Maar wederom, ik zie dat zo, als anderen er anders over denken, dat is hun mening, ik ben tolerant. Maar ik blijf het erover vinden.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: