dinsdag, februari 17, 2004

Invasion of the Versatel snatchers

Invasion of the Versatel snatchers

Op het risico af om hier nog eens sluikreclame te maken voor de concurrenten van Scarlet, ga ik hier toch een stukje wijden aan die andere telecom operator die het Belgische land probeert te overtuigen van nieuwe versies van ADSL. (let op het ontbreken van links ;-).
Ik weet niet hoe het komt, het is me nooit eerder opgevallen, maar sinds kort zie ik hier in de buurt (in Heultje dus) meer en meer auto's opduiken met stickers van Versatel op. Het lijkt wel de invasion of the body snatchers. Concurrenten die stukje bij beetje terrein proberen te winnen op hun mede operatoren. Door stickers te hangen op hun auto's, door mensen trachten te overtuigen van hun producten.
Maar laat jullie niet vangen hoor. De producten van Scarlet zijn stukken beter. En ik kan het weten, want ik werk er :-)
Dat wordt anders nog leuk onderweg als er een race van Versatel en Scarlet wagens van komt. Al doe ik daar niet aan mee op de openbare weg hoor. Dat is te gevaarlijk. Maar achter een Versatel op Belgacom wagen blijven rijden, kan ik toch ook maar moeilijk. En al ben ik een galante chauffeur, deze mogen van mij niet voorgaan hoor. Dat is er over. Dat gaat te ver.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: