dinsdag, november 09, 2004

Over balansen, weegschalen, evenwichten en dies meer

Waar gaat dit nu weer over? Hoor ik u denken.
Wel, over balansen, weegschalen, evenwichten en dies meer.
Balans tussen werk en privé. Evenwicht tussen tijd besteed aan de professie en het gezin. Iets wat in deze vluchtige en hectische tijden niet altijd eenvoudig te doen is.
Enerzijds is er de druk van het werk om nieuwe produkten zo snel mogelijk klaar te krijgen, om ervoor te zorgen dat alles werkt zoals het hoort en dat alles op tijd op het schap ligt (om het plastisch te zeggen)
Anderzijds is er de druk om tijd met het gezin door te brengen. Al is dat geen negatieve druk, dat is vooral de wil om dat te doen. De wil om den Bram wat meer te zien, en Els ook. Al gaat die iets later slapen dan Bram ;-)
En de druk/zin om ook nog andere dingen te doen. Djembe spelen, snowboarden, schrijven, gitaar spelen (maanden geleden), in de tuin werken, etc. Zoveel te doen, zo weinig tijd. En dan ging ik ook nog aan sport doen, lopen, fietsen. Er komt bitter weinig van in huis. Al ga ik subiet mijn trainingske nog eens aantrekken en wat kilometerkes malen op mijnen hometrainer. Kwestie van toch nog een beetje in conditie te blijven hé.
Want de snowboardvakanties komen er weer aan :-))))))) Donderdag eerste keer op mijn nieuwe snowboard in Landgraaf. Kijk maar op de webcams als ik daar zo rond de middag voorbij gesuisd (of getuimeld) kom ;-)
En die weegschaal? Da's gewoon mijn sterrenbeeld :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: