donderdag, november 18, 2004

Light, mijn oor ja

Denkt u ook dat light producten beter zijn? Wel, ikke niet. meer. Aangezien ik op mijn lijn moet letten, allez vooral op mijnen cholesterol, kocht ik onlangs Light Mayonaise. Van Kraft. Al doet dat er niet echt toe. En uit nieuwsgierigheid keek ik even op de samanstelling van het product.
Jawadde. Wat daar allemaal in inzit !!!
In gewone mayonaise, die ik nog staan had, zit olie, eieren, water, en nog een paar natuurlijke stoffen.
In die light brol zitten meer bewaarmiddelen, kleurmiddelen, anti dit en anti dat middelen dan iets anders. Dat is chemisch spul. Het is dan misschien light, maar verdomme, ik weet niet of het allemaal zo goed is wat er in zit.
Misschien is dit niet het geval met alle light produkten, maar ik denk dat ik toch maar gewoon het echte spul ga eten, maar dan in beperkte mate. Ik denk dat dat gezonder is dan al dat light spul.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: