woensdag, november 24, 2004

Hier woon ik...

Allez, niet hier, maar wel hier. ttz, op deze site kan je zien waar je woont. Het is effe zoeken en plots komt het er in zwart wit door ipv in kleur, maar met een beetje zoeken kan je zien waar je woont, in vrij goed detail en van goede kwaliteit. Satelietfoto's, waar je kan op zien of er iemand thuis was op het moment dat de foto genomen werd of niet.
In mijn geval is het uitzicht alweer een beetje gewijzigd (klinkers bijgekomen), maar het is toch wel indrukwekkend om te zien wat je allemaal kan zien. Er staat een auto op de parking bij ons en bij andere mensen kan je ook veel zien (niet dat ik voyeur aan het spelen ben hé, heb alleen bij familie gekeken ;-) Maar het is toch maar weer eens het bewijs dat Big Brother aan het kijken is. Want ik kan me voorstellen dat ze meer zelf kunnen dan ze ter beschikking stellen van het grote publiek.
Dus in het echt - zoals in Enemy of the State met Will Smith - zullen ze wellicht alles heel in detail en heel scherp kunnen zien. Toch een vreemd idee dat er zo'n blikken ding ver boven ons hoofd hangt dat foto's van ons maakt terwijl we nietsvermoedend in onze neus aan het peuteren zijn ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: