maandag, november 08, 2004

Het zit er weer op ...

voor dit jaar. Dat ik op de boekenbeurs ging signeren. En was het een succes? Nou, dat is verdeeld. Echte kopers niet zo heel veel, nergens trouwens, maar wel veel geinteresseerden. Heel veel mensen die het boek bekeken, info vroegen (en kregen natuurlijk), en noteerden. Nooit zoveel mensen het boek zien opschrijven. En beloven dat ze gingen terugkomen.
Dat hebben ze niet allemaal gedaan, maar de interesse was er wel. Da's toch ook al veel hé.
En wat was er nog? Wel, ik heb mijn eerste interview voor de nationale radio achter de rug. Neen, correctie, de internationale radio. Radio Vlaanderen Internationaal. Te beluisteren over heel de wereld. Volgende week, of een van de komende weken komt mijn interview daarop.
Was wel leuk, en heel vlot en ongedwongen. 'k Was ook niet voorbereid, ineens stond die daar. En het ging wel vrij vlot, had ik de indruk. Ben eens benieuwd mezelf te horen binnenkort ;-)
Maar het zit er dus weer op voor dit jaar, nu kan ik me weer concentreren op mijn nieuwe boek dat hopelijk volgend jaar ook weer op de boekenbeurs zal te vinden zijn. En hoeveel boeken je hebt, hoeveel te makkelijker het is om ze te verkopen.
Of ik moet ondertussen een BV worden, dan is het ook makkelijk, maar dat zie ik nog niet direct gebeuren. ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: