dinsdag, november 23, 2004

Die Mark Uytterhoeven is echt nie te doen ;-)

Hij was weer in form vandaag. Allez, hij is altijd in form tijdens de Laatste Show. Rad van tong, ad rem, vinnig, snel, grappig, spitsvondig, niet te doen.
Zoals over de gevaren van het kerkgaan. Heb hier eerder ook al even over geschreven. Door de kaarsen is het kerkgaan slecht voor de gezondheid, waarop één van de gasten zei : ze zouden voor de pastoors een afzuiginstallatie moeten zijn. Waarop MarkU repliceerde: maar die hebben ze toch al...
Onder de zetel van het lachen lag ik bijna ;-)
Het is niet te doen waar die vent dat allemaal blijft halen. Zoals in de tijd van Alles kan beter. Uiteraard zal dat wel voorbereid geweest zijn, maar je moet er toch maar opkomen. Ik ben een fan van Mark Uytterhoeven, al heel lang, en ik denk dat ik het zal blijven. Zo rad van tong zou ik ook willen zijn ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: