donderdag, november 25, 2004

Nog een paar CD'tjes

Onlangs de eerste van mijn op de boekenbeurs gewonnen Proxis bonnen gebruikt om oa de nieuwste van U2 - How to dismantle an atomic bomb, en Awake, the best of Live te bestellen.
En ik ben tevreden met mijn keuze. U2 is goed, zoals verwacht, maar ik moet hem nog effe laten inwerken. Die gaat de auto in, samen met Live (Overcome, They stood up for love, en nog meer van dat moois) om in detail te beluisteren als ik weer eens door het drukke verkeer naar huis mag bollen.
En via de gazet van antwerpen heb ik ook nog Spiderman op de kop kunnen tikken. Ik wou alleen dat ik wat meer tijd had om al die films te bekijken die ik nog liggen heb. En de boeken te lezen die ik nog staan heb. En de boeken te schrijven die ik nog schrijven wil. En....

Enfin, U2 en Live zijn alvast goed. En tijd, wel, flies when you're having fun.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: