dinsdag, november 02, 2004

My lucky day

Zoals zovelen, heb ook ik een kansje gewaagd in de bunker van Proxis op de Boekenbeurs. In de overtuiging dat ik toch niets zou winnen, maar dan kreeg ik toch in elk geval een mooie pen en kon ik een praatje slaan met de bevallige hostess die daar stond ;-)
Maar die hostess moet mij geluk gebracht hebben. Want ja hoor, ik heb gewonnen. Een jaar lang gratis boeken.
Ik was door mijn 'you've got Gmail' tooltje al verwittigd dat ik een mail van Proxis had, maar in de preview kon in niet lezen wat het was en had ook geen tijd op het werk om hem verder te bekijken. Maar toen ik thuiskwam zag ik het: 1 jaar gratis boeken, oftewel : voor 240 euro aan waardebons bij Proxis. Leuk, leuk, leuk. Zal ik eens goed over moeten nadenken wat ik me daarvoor ga aanschaffen, maar ik zal wel iets vinden. Deel 7 van de Donkere toren serie van Stephen King zal in elk geval al op het lijstje staan. En de rest, dat zien we wel. Tijd genoeg hé :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: