woensdag, november 17, 2004

Landgraaf is leuk, maar de weg terug....

Yep, het was weer lang geleden (toch al bijna een week) dat we nog eens in Landgraaf geweest waren, dus hoogtijd om terug te gaan. ;-)
Was eigenlijk puur toeval hoor, vorige week met Els en Bram, en zus en schoonbroer en de kids (en Kluifje was ook afgekomen) gegaan, maar toen was het ontiegelijk druk.
En vandaag met Kluifje, Highfly, Miss Pinternet en Kawouter. En Els en Bram zijn ook afgekomen. Ze zijn ook behoorlijk gebeten door het skivirus, dus ik denk dat we nog veel op de sneeuw gaan staan de komende jaren :-)
En het was leuk, heel leuk. Weinig volk, niet aanschuiven aan de liften, geen snoodaards die mijn plank beschadigden (en gelukkig die van Kawouter ook niet :-p), dus heel veel afdalingen gedaan. Maar aangezien de links piste (de iets moeilijkere) dicht was, is het wel altijd hetzelfde. Dus zal het wellicht nu toch wel twee weken duren vooraleer ik terug ga ;-)
Maar de weg terug, dat was een ander paar mouwen. Miljaar. Ze sturen ons daar in NL van de autostrade af en dan is het gedaan. Wegomlegging ? Ho maar, daar hebben ze nog nooit van gehoord. Zo'n paar letters hier en daar die je zou moeten volgen, maar dat leidde nergens toe. Een half uur heb ik zitten rondcrossen van hot naar her, tot ik van miserie maar naar Maastricht gereden ben (dit zeer tegen de zin van mijn 'madam' in den auto (keer om alstublieft ;-), maar toch gedaan en uiteindelijk toch thuis geraakt.
En neen, het lag niet aan mij, want ook Kawouter & miss Pinternet, en Kluifje hadden er last van.
Gelukkig is Els zonder problemen thuis geraakt, want die heeft geen madam in den auto. Toen zij vertrok, was de omleiding er precies nog niet.
Neen, die Hollanders mogen dan een leuke indoor skipiste hebben, van de weg wijzen in geval van omleidingen hebben ze geen kaas (zelfs geen Gouda) gegeten.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: