maandag, november 01, 2004

You've got Gmail

Op deze dag van bezinning, reflectie over leven en dood, ophalen van herinneringen aan mensen die ons - helaas veel te vroeg - ontvallen zijn en die we elke dag nog meer missen, even iets anders.
(niet dat me dat allemaal niet raakt, integendeel, ik heb mijn deel van emoties ook gehad, maar het heeft geen zin blijven stil te staan, we moeten vooruit)
Er is een Gmail notifier voor Trillian. En die is hier te vinden. Hierop gewezen door Pirkwein van Onzin ben ik op zoek gegaan naar dit kleinood. Eerst op de officiele notifier van Gmail zelf gestoten, maar die zocht ik eigenlijk niet. Neen, deze is het die ik moest hebben. En die ik ook gevonden heb.
Leuk, kan handig zijn, proberen, zou ik zo zeggen. Wel niet vergeten de plugin in je Trillian te installeren, anders werkt ie niet. En je account moet je ook nog instellen. Anders weet ie niet wie je bent.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: