dinsdag, november 16, 2004

Keer om alstublieft

Wel, ik ben heel blij met die GPS in de wagen (stoefer ;-), heb er al veel plezier van gehad, al heel makkelijk overal mijn weg gevonden, maar onlangs begon ik er toch aan te twijfelen.
In het centrum van Rijmenam zei mijn lieftallige dame in de wagen tegen mij : "Indien mogelijk, keer om alstublieft en daarna, keer om alstublieft."
Als ik even heel logisch en rationeel nadenk, dan komt dit er op neer dat ik de eerste keer, als ik omdraai, met mijn neus in de richting sta vanwaar ik gekomen ben en als ik dan nog eens omdraai, terug met mij neus in de richting sta waarin ik stond.
Met andere woorden een bocht van 360°. Helemaal rond dus. En totaal zinloos. Ik snap het niet, maar ga er mij ook niet druk in maken. Flippende GPSsen zijn niet echt de dingen waar ik me tegenwoordig zorgen om maak. Ik heb wel andere dingen aan mijn hoofd.
En tot nog toe heeft mijn madam me overal behoorlijk goed naartoe gebracht. Ze mag dus nog effe blijven. ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: