dinsdag, december 21, 2004

Parkingrelaties...

Neen, niet de relaties die zich voltrekken op de parkings langs de E40 en E313, niet dat soort dingen, daar pas ik voor. Maar wel relaties waar je elkaar als koppel zo nog net op de parkting tegenkomt. Dat is zo'n beetje wat Els en ik de laatste tijd hebben. Zij staat klaar om te vertrekken tegen dat ik thuis kom, we zien elkaar nog even op de parking en dan is het tot binnen een paar uur.
Maar pas op, zo is het niet elke dag hoor (gelukkig maar), maar het is de laatste tijd toch wel heel erg druk. Ik veel te doen op het werk (ja, echt waar ;-) en Els die het enorm druk heeft met haar koren.
Maar nog zo'n 3 repetities en 5 optredens te gaan en dan is het wat rustiger. Ik hoop het, want dit is toch geen jaar vol te houden hoor :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: