donderdag, december 30, 2004

De goede voornemens

Als afsluiter van de 2004 trilogie, nog even de goede voornemens voor 2005.

- meer sporten. Lopen en fietsen. Is echt nodig. Al moet ik opletten dat ik weer niets breek...
- dieeten. Sluit aan bij bovenstaande, maar is echt wel een beetje nodig. Maar niet de komende dagen, dat gaat niet lukken ;-)
- zelfvertrouwen. Me minder onzeker voelen en mijn eigen ding doen. Ongeacht of mensen (de meeste toch) het goed vinden of niet. Al zijn er wel een aantal mensen wiens mening wel telt.
- een volgend boek uitgeven
- nog beter leren snowboarden
- meer tijd hebben voor schrijven, muziek, ...

En vooral: zoveel mogelijk plezier hebben in alles wat ik doe. Als dat lukt, zal de rest vanzelf wel komen, niet?

In elk geval: voor elk van jullie de allerbeste wensen voor het volgende jaar. Het zal een spannend, interessant en bewogen 2005 worden. Dat staat nu al vast. Maar wat het exact wordt, zullen we zelf moeten maken. En dat zullen we doen ook. :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: