dinsdag, december 21, 2004

En hier woon ik nu sie

Gezien bij Mister Vorkmans en ikke dus ook effe gaan inzoomen op mijn huisje, et voila. In het huis in dat rechthoekje bevind ik mij op dit eigenste ogenblik terwijl ik deze woorden aan dit magische klavier toevertrouw.
En dan te bedenken dat die foto ooit genomen is toen ik wel of niet thuis was. En dan te bedenken dat misschien op dit zelfde moment er boven mijn hoofd één of ander apparaat een foto aan het nemen is van dit huis. Misschien zelfs van wat ik nu aan het typen ben. Ben ik nu paranoia of is big brother echt al zo ver?
Ik weet het niet, maar volgens Will Smith in Enemy of the State staat hij echt wel heel ver. Bangelijk.
Maar in elk geval, wel leuk om je eigen huis zo vanuit de lucht te zien. Al was dit wel voordat onze klinkers gelegd werden. Kent er misschien iemand het nummer van die fotograaf, zodat ik hem kan vragen om nog eens terug te komen? ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: