donderdag, december 23, 2004

De slechte dingen...

In navolging van de hoogtepunten uit mijn leven, hierna ook de dieptepunten:
- de opmars van extreem rechts en de groeiende onverdraagzaamheid. Dit is de ondergang van de mensheid, en dat moet gestopt worden. Voor het te laat is.
- de oorlogen die de hele wereld verdelen, verwoesten en mensen in hun ongeluk storten. Leren we het dan nooit?
- de mensen uit mijn omgeving die gestorven of ziek geworden zijn. Het hoort bij het leven - zeggen ze - maar het blijft altijd hard...
- de vrienden, vriendinnen, familieleden die verdriet hebben, pijn voelen, en die je niet kan helpen. Waar je je soms zo machteloos bij voelt...

Ik ga hier niet allemaal voorbeelden geven, maar er zijn vele dingen die pijn doen, die het leven ook minder leuk maken. maar je kan er niets aan doen. Dat moet je er bij nemen. Al weiger ik toch me overal bij neer te leggen. En als ik mensen kan helpen, zal ik het toch proberen te doen.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: