woensdag, december 22, 2004

De belangrijkste wapenfeiten van 2005

Jaja, het is weer die tijd van het jaar. Tijd voor een terugblik, tijd om te mijmeren over alle dingen die er gebeurd zijn in dit voorbije jaar. Wat was er goed? Wat was er slecht? En welke goede voornemens voor 2005 gaan we weer maken, om vanaf 1/1/2005 te vergeten ;-)

Ik ga beginnen met de hoogtepunten. Optimist als we zijn hé. Wat was er nu zo leuk in mijn leven dit jaar?

- de vakanties. Zo'n 7 keer op reis geweest, soms kort, soms lang, binnen- en buitenland, maar altijd superleuk.
- de boeken. Wel, deel twee van mijn trilogie is verschenen en ik heb nog zo'n twee boeken bij kunen schrijven. Ondanks het gejaagde en hectische leven is dat toch nog gelukt en als ik dat tempo kan aanhouden, zal het wel goedkomen. De reacties waren over het algemeen heel positief, dus zal ik maar verder doen zeker :-)
- het sporten: wel, buiten het snowboarden ben ik ook begonnen met te lopen. Let wel: begonnen. Want heel vaak heb ik het niet gedaan. Ik heb wel mijn hartslagmeter, waarmee ik dan wel veel op de hometrainer gezeten heb, maar dit stuk gaat zeker nog terugkomen in de goede voornemens voor volgend jaar ;-)
- de muziek: wel, dit jaar een paar zeer goede nieuwe CD's gehoord.
- One armed bandit van Zornik: zeer goed, schitterend, zalig
- Another lonely soul van Novastar: prachtig, doorvoeld, gevoelig, zalig
- Fallen van Evanescence (naam effe kwijt): stevig, rockend, geweldig, mijn herinnering aan de skivakantie (stond de hele weg naar daar op)
- How to van U2: nog niet helemaal verteerd, maar wel zeer goed
- Best of Live : prachtig, stevig, rockend, power, mooi mooi mooi
- Dido: Life for rent: niet helemaal van dit jaar, maar heb haar dit jaar wel Live gezien en dat was magistraal
- best of REM : wat moet ik daar nog over zeggen, is gewoon beregoed
- best of Red hot chili peppers: idem
- en nog een pak losse singles: Limp Bizkitt, Nelly Furtado, Nickelback, Nick
Cave, ....
- en dan speel ik zelf natuurlijk ook nog muziek. Heb dit jaar leren djembe spelen, al slaag ik er niet meer in om naar de les te gaan. Speel af en toe nog gitaar, alhoewel ook veel te weinig, maar het is wel leuk.
- de liefde: wel, wat moet ik daar op zeggen? Alles is koek en ei ten huize Vos, heel druk, we zien elkaar vaak slechts op de parking als Els vertrekt en ik thuiskom, en onze Bram mist ons soms wel, maar al bij al hebben we het wel zeer goed. Gelukkig kunnen we heel veel op reis gaan, zodat we elkaar af en toe nog eens zien ;-)
- het werk. Wel, dat is een moeilijke. Daar kan je zowel goed als minder goed van zeggen, maar al bij al: we hebben een goede job, goed betaald, met heel veel uitdagingen en heel veel wijzigingen. En in 2005 zal dat niet anders zijn. Maar we hebben een hele toffe bende collega's, waar we veel leut mee maken, waardoor het allemaal best draagbaar blijft en we maar zullen verderdoen zoals we bezig zijn. De rest nemen we er maar bij. Dat houdt het spannend... ;-)
- de gezondheid: ik mag niet klagen. Geen grote dingen die me verhinderen om te doen wat ik wil doen, dus geen reden tot klagen. Alleen een paar dingetjes om in het oog te houden...

Ik denk dat ik de belangrijkste dingen gehad heb. Dat was uiteraard niet alles, maar dat zou me echt te ver leiden om daar allemaal op in te gaan.
Blogje ',','

Geen opmerkingen: