maandag, maart 28, 2005

Wie beweerde er ook al weer dat mannen geen twee dingen tegelijk kunnen doen?


Met dit machien ben ik zaterdag de parketvloer in onze living te lijf gegaan. Het is een jaarlijks terugkerend ritueel. Tot nog toe gingen we altijd zo'n boenmachien huren in de Cevo Rent, maar de Cevo heeft de Rent laten vallen en dus verhuren ze die daar niet meer. Ik heb er ook ooit eens eentje van de Gamma gehad, maar dat viel dik tegen. Doe het zelvers doen het met Gamma, maar dat geldt niet voor het boenen. Mijn armen lagen er bijna af en de vloer zat bijna vol met gaten van het continu wegspringen van dat machien.
Dat risico wilden we niet meer lopen en dus hebben we ons onlangs zelf zo'n machien gekocht. En aangezien woensdag onze nieuwe eetkamer geleverd wordt, moest het nu gebeuren. Eerst alles kuisen en dan boenen. En het was een makkie. Met een hand kon ik dat machien bedienen (wat vroeger nooit mogelijk was). Toegegeven, het is een stuk lichter dan de machines die we huurden, maar toch.
En ondertussen had ik mijn andere hand vrij om al smssend meer te weten te komen over het belangrijkste nieuws op het werk van de laatste weken... Neen, niet de reorganisatie, die is, zoals ondertussen in de pers verschenen is, afgelopen. En ja, ik ben er niet bij. Meer ga ik daar niet over zeggen.
Maar die linkerhand had ik meer dan nodig, want ik heb zelden zoveel smsjes op zo korte tijd de wereld ingezonden en dat met de betrokken partijen... Alleen de terugweg van Oostenrijk naar huis was nog intensiever. En dat heb ik ook aan mijn rekening gezien (? 35 tot 45 cent voor een sms in het buitenland, amai). Gelukkig kosten ze in Belgie heel wat minder en kon ik me op deze manier volledig informeren over de nieuwste - superleuke - evolutie. En neen, doe geen moeite, hier zal ik niets schrijven over wat het was, maar ik wilde gewoon aantonen dat mannen ook twee dingen tegelijk kunnen doen. Boenen met de rechterhand, smssen met de linker en ondertussen nog praten met mijn vrouwtje. Is dat niet fantastisch?

Blogje ',','

Geen opmerkingen: