woensdag, maart 23, 2005

Een verjaardag die me heel veel plezier doet...

Neen, ik word geen jaartje ouder. Neen, ik ben niet zoveel jaar getrouwd (al bedenk ik me net nu ik dit schrijf dat dit wel volgende week het geval is, oeps, saved by the bell . En negen jaar al!)
Maar de verjaardag die ik vandaag kan vieren, allez, tenzij er nog iets zou gebeuren voor middernacht, maar dat denk ik niet, heeft te maken met mijn gezondheid. Met mijn migraine. Iets waar ik al heel lang last van heb, maar gelukkig niet veel. Tot nog toe een paar keer per jaar, wat op zich niet veel is, maar toch nog altijd te veel.
Maar sinds vorig jaar heb ik geweldige medicijnen tegen een aanval. De aura kan niet vermeden worden, maar als ik die Zomig Nasal in mijn neus verstuif op het moment dat het begint, dan is het een half uur later alsof er niets gebeurd is en kan ik gewoon verder gaan met wat ik bezig was. Hetgeen voordien absoluut niet waar was. Dan was ik gewoon out voor de rest van de dag.
Die shots kosten wel zo'n 10 euro per stuk, maar ze zijn elke cent waard.
En aangezien het vandaag dus exact 1 jaar geleden is dat ik nog een aanval gehad heb (op de skipiste in Champoussin) heb ik die shots niet veel nodig. Neen, ze vervallen altijd voor ik ze kan gebruiken, maar ook dat vind ik niet erg. Voor mijn part koop ik elk jaar nieuwe en heb ik ze nooit meer nodig, doet er niet toe, als ik er maar geen last meer van heb.
Ik hoop dat mensen die er meer last van hebben ook deugd hebben van dit medicijn, maar voor mij is het dus echt een wondermiddel. En ik denk dat het mede ervoor zorgt dat ik minder aanvallen heb, gewoon omdat ik gerust ben in de gevolgen.
En daarnaast heb ik tegenwoordig hoegenaamd geen last meer van stress op het werk, het is er zo relax tegenwoordig, absoluut geen reden voor stress, geen problemen, geen reorganisaties, geen whatsoever, dus vandaar kan het ook niet meer komen.
En nu maar hopen dat het zo blijft, dan ben ik helemaal ne happy mens.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: