woensdag, maart 09, 2005

Allez hup

Nog maar eens een kookboek van een BV. Celie Dehaene deze keer. Is dat nu niet erg dat elke BV denkt dat hij of zij een boek, en dan liefst nog een kookboek, denkt te moeten uitbrengen?
En wedden dat dat verkoopt? Dat mensen dat kopen omdat het van een BV komt? En dat wij, de miskende en gefrustreerde beginnende en onbekende schrijvers, moeten knokken om onze boeken aan de man te brengen?
Valt het op dat ik een beetje gefrustreerd ben? ;-) Allez, ik gun het hun hoor, daar niet van, maar het lijkt er sterk op dat je tegenwoordig bekend moet zijn in Vlaanderen en dan een boek moet schrijven en niet omgekeerd.
Wat zou ik moeten doen om bekend te worden? Wie moet ik beledigen in het openbaar om in De Laatste Show te komen en mijn literaire carriere een boost te geven? Alle input is wekom. ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: