woensdag, maart 16, 2005

13:10

Geloof jij in bovennatuurlijke machten? Wel, ik wel een klein beetje. Niet te veel, maar zo'n ietsiepietsie klein beetje. Zo zijn er zo'n paar dingen die niet helemaal verklaarbaar zijn. Misschien is het gewoon wat bijgeloof (alhoewel ik daar niet al te veel last van heb), maar misschien kunnen jullie het volgende verklaren.
  • Bijna elke dag kijk ik om 13:10 op een klok. En wat is daar nu mis mee? Niets zeker, ware het niet dat ik geboren ben op 13/10. Het zal zeker toeval zijn, maar toch is het een beetje vreemd, niet?
  • Heel vaak, als er een liedje op de radio begint (dat niet is aangekondigd natuurlijk), dan denk ik zo'n 1,5 seconde voor het lied begint aan dat eigenste lied. Echt waar
  • Vorige zaterdag, in de bus naar Bonn, dacht ik aan een SMS, net zo'n 2 seconden voor ik twee SMSsen kreeg. En neen, de GSM was nog niet aan het trillen.

Misschien (wellicht) is dit allemaal maar onzin, en veel levert het mij niet op natuurlijk, want om de lotto te voorspellen, denk ik dat ik deze dingen wel een paar uur langer op voorhand zou moeten kunnen weten, maar toch is het soms wel effe raar.

En voor zij die zich zorgen maken of ik hun gedachten kan lezen, wel, natuurlijk kan ik dat. Ik weet alles wat iedereen denkt. Lang op voorhand. Maar het probleem is dat mijn geheugen zo slecht is dat ik het niet kan onthouden... ;-))))))))

Blogje ',','

Geen opmerkingen: