woensdag, maart 30, 2005

Mixed emotions...

Vanmiddag gaan eten met de collega's die bij de recente reorganisatie moeten vertrekken. Over het hoe en waarom ga ik hier niet uitwijden, maar ik moet zeggen dat ik gemengde gevoelens heb bij deze lunch. Het was leuk, gezellig, veel gelachen en gebabbeld werd er, maar het was ook een afscheid.
En neen, ik kende die mensen eigenlijk niet zo goed, met veel van hen had ik nog bijna niet gesproken, maar het was vandaag pas dat ik besefte hoe tof deze mensen wel zijn. Hoeveel sterke karakters met hun eigen geschiedenis en eigenheid er tussen zaten. Maar ze zullen hun ding niet meer bij Scarlet kunnen doen. Ze zullen nieuwe wegen moeten bewandelen om hun weg te zoeken, maar ik ben er zeker van dat ze daar allemaal in zullen slagen en wens hen hier dan ook heel succes mee.
Maar de telecom sector is een kleine wereld en de kans dat we elkaar nog eens tegenkomen, is zeer groot.
En onze Paul is ook terug in het land. Vrijdag komt hij weer werken, na zes maanden afwezigheid. Welcome back Paul, je stoel is er nog...

Blogje ',','

Geen opmerkingen: