vrijdag, mei 28, 2004

TiVo

What the f*ck is TiVo ? hoor ik u denken. Wel, een goede vraag. Tot vorige week was het mij ook onbekend, maar na het bekijken van een aflevering van 'Sex and the city' ben ik onder de indruk gekomen van dit apparaat.
Het is een Digital Video Recorder, die je toelaat je favoriete programma's op te nemen en af te spelen zoals je wil. Je kan ook tijdens het bekijken van een live programme terugspoelen, pauseren, etc. Dat pauseren kan met onze tv ook al, maar terugspoelen en dingen snel en makkelijk herbekijken is nog niet mogelijk. Het is een superleuk ding en als ik zie wat de mooie dame uit Sex and the city er allemaal mee kon doen, dan is het echt zo'n hebbedingetje. Al denk ik dat de TiVo service hier nog niet verkrijgbaar is.
Maar wellicht zal dat niet lang meer duren, tot een of andere intelligente en ondernemende persoon het gat in de markt ziet en er hier opspringt. Of bestaat het wel al ?

Blogje ',','

Geen opmerkingen: